When you land here, it's time to return

Man kan verkligen fråga sig hur jag lyckades bli så full som jag blev igår.
Invigning för min del av restaurang Rött på Berghem, vilken var fullsatt med folk.
Trevligt med lite Buzz Quiz på förfesten och så.

Idag blir en riktig trött-söndag. Jag ska sitta på samma plats i soffan hela dagen. JA!
Spansk fotboll.


Nu ska jag gå och vinna tillbaka lite pengar som jag förlorat.
Och spöa upp Daniel i PES.

Nästa blogginlägg kommer att innehålla en ny uppfinning.
Videoklipp kallas det.

Kommentarer
Postat av: sis

ni måste ju köra singstar också.

hur går det med sommarjobbssökandet? jag har fått mitt på leksandsbröd, i butiken. ska sälja knäcke åt knäckehäxan hela sömmarn lång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback