Ljusvattnets Henry

Ja, Allan Lindgren är inte den ende personen från Ljusvattnet. Petter Andersson, alias Ljusvattnets Henry, kom inte med i EM-truppen. (inte han heller).

Imorgon är det utsparkssittning för våra kära treor, och temat är Rock. Jag har bränt en skiva som förhoppningsvis kommer att gå varm under kvällen. Som vanligt har jag försökt att undvika de mest uppenbara klassikerna.

Snart är det dags att börja prova outfiten till imorgon också. Om det nu blir någon riktig outfit.

Hemma i Leksand över helgen. Skönt att softa lite, det behövde jag. Nu är jag tillbaka i allvaret igen, och våren är påväg på riktigt här uppe nu, trots att det var bara 5 grader varmt idag.

Nu rockar vi på!


Kommentarer
Postat av: elly

rock? haha.. jag tänkte på rock som i jacka först, och fattade inte första varför du bränt en skiva. men jag ska vara tyst och inte avslöja hur blåst jag var.. hur går det med sommarplaner? kommer du hem eller blir du kvar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback