och beatles var the lonely hearts club band

egentligen borde jag inte ens vara vaken,
och jag borde inte blogga.
Och slutsatsen är:
Valborg är överskattat.
Så sjukt överskattat.

Här sitter Fredrik "Jungnazi" Apelqvist och trycker i våran enorma fyra med kök medans jag och Daniel "neunazi" Lundh är ute och svänger. Bara en sån sak. Det är inte okej.
Den unge Apelqvist hävdar att han är stressad.
Jaha. Det är jag också! Vi har båda exakt samma arbetsbelastning på oss just nu. det finns ingen rättvisa.

Och medan Daniel "This is England" Lundh är på Corona säger jag:

Ja, jag ska gå upp 08.00 imorgon.
Ja, jag ska väcka Fredrik.
Ja, jag ska.... klara tentan på fredag.
Om jag inte gör det så åker jag hem.

Okej?

/M

Kommentarer
Postat av: Köördameister

Inte okej jude....

2008-05-02 @ 02:18:22
Postat av: elly

synd att du inte var med oss i uppendal då, för vi hade det inte så överskattat.

2008-05-05 @ 02:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback