Sheriffen är tillbaka i stan

Ja, Petter Ullman är klar för Leksand. Det känns riktigt roligt!
Dock vet jag inte hur kul det är att Pelle Prestberg förmodligen också spelar sin ishockey i det trätempel vi kallar  Ejendals Arena?

Ny kurs i skolan, och ny kraft behövs. Blev lite av en urladdning förra veckan, med redovisningar, fester och tentor. Så just nu är jag grymt jäkla trött. Dock var det skönt att styrketräna igen efter 1½ veckas uppehåll pga. sjukdom. Back on track, förhoppningsvis.

Nu vill jag hitta ett innebandylag till nästa år, och ett jobb för sommaren.
Någon som vill värva en (fortfarande) lovande Pasi Saarela-kopia i innebandy?

Jag skjuter hårt och ofta i mål, drar gärna en extra dragning, och jobbar hem om någon skriker åt mig.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback