Vidic, Modric och övriga Hrvatska

Jag har klippt mig. Eller ja, som vanligt inte JAG, men någon har klippt mig.
Fredrik har klippt mig. Det blev rätt bra. Lite för kort för att kunna ha Cristiano Ronaldo/Fernando Torres-frisyren, men det kommer. Tills vidare ser jag ut som Nemanja Vidic i håret, och det funkar. Jag ser stabil, ekonomisk och äldre ut.

Nu sitter jag i skolans extremt fräscha nya datasal ovanför UB, och testar grupprogramvara till våran kurs i Informationsteknologi. Snart är det lunch. Det är skönt.

Jag har hittat en ny jobbsajt som jag registrerat mig på, Academic Work. Förhoppningsvis kan jag hitta någonting där, det vore riktigt skönt. Vet fortfarande inte var jag ska vara i sommar. Snart är i alla fall vårterminen slut.

Riktigt handikappad känner jag mig också eftersom våran router inte fungerar hemma och vi således inte har någon internetuppkoppling. Mina "arbetsdagar" i skolan är också typ 8-17.30 just nu, vilket tär lite på mig.

Nu är det i alla fall helg snart, och jag tror att jag ska dricka en öl då. Kanske två.

/M

Kommentarer
Postat av: Timo Hildebrand

Men när får vi egentligen se dig i den nuvarande Fernando Torres-frillan?

Postat av: Anonym

hur ser en ekonomisk frisyr ut?

2008-05-22 @ 19:09:14
URL: http://www.annawaldemarsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback