Hello Master!

Stonergenren må vara dödförklarad av vissa. Därför värmer det i hjärtat att få presentera motsatsen på detta påstående.
Det bär visserligen emot att släppa in influenser från NHL 2008 och Guitar Hero III i musikhjärtat, men när stormen väl kommer är det svårt att stå emot.

Priestess.
Har ni ännu inte hört bandet så är det mitt hetaste tips till er som gillar rock. Missa inte detta.
Jag hade hemskt gärna bjudit på ett smakprov på den bästa låten på skivan, men av rättighetsskäl är det inte möjligt vilket gör att jag istället bjuder på det näst starkaste spåret på skivan:

Priestess - Talk to Her:
 



Och ta nu och ladda hem (lagligt, så klart) debutalbumet Hello Master från 2006. Sjukt lyssningsvärt.

Och Jonna: Svar på utmaningen kommer snart!

/M

Kommentarer
Postat av: Jonna

när är snart???????????? snart enligt mig, typ, samma dag!

Postat av: Krister Henriksson

"Du har gjort... alla fel... en polis... kan göra!"

2008-12-04 @ 17:47:47
URL: http://tug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback