Leksand

Åkte till mitt föräldrahem i Leksand igår. Skönt att komma hem hit över en helg... det har ju som bekant varit mycket i skolan ett tag. Nu har jag fem veckors semester och jag vet inte riktigt vad jag ska fylla dom med.

Det känns rätt bra måste jag säga.
Lite dålig tajmning bara, att Leksands IF har speluppehåll.

Den här helgen hade jag tänkt träffa Jonna, Anders I och Jenny och umgås lite med dem. Sen kanske man borde hälsa på sin syster i Stöckhölm eftersom det var trettioelva dagar sedan jag såg henne också. Men det kanske hon borde få veta om först!
 
(Tottenham - NK Dinamo Zagreb 4-0. Harry "Houdini" kan inte förlora.)

/Mange

Kommentarer
Postat av: matilda

tjaa! :) kolla gärna in och kommentera min blogg! :) (även kul om du följer den med bloggkoll! :) )

Postat av: matilda

tjaa! :) kolla gärna in och kommentera min blogg! :) (även kul om du följer den med bloggkoll! :) )

2008-11-07 @ 11:11:40
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: stöckhölmssystern

ja!

2008-11-09 @ 11:07:17
Postat av: elly

du kan vara utdöd!

2008-11-10 @ 00:16:10
URL: http://helhet.blogg.se/
Postat av: Jonna

mysigt att ses idag, tack för det. sitter här och har tänt ett ljus på mitt kontor, har det ganska lugnt för första ggn på veckor, skönt det.. funderar på det där med träningsuppehåll en vecka, vet ej hur jag ska göra, ååh. suck. kramar på!

2008-11-10 @ 15:18:42
URL: http://fartfylld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback