- Jeg sagner min kone, sa Nielsen och styrde mot Danmark.

Utmaningar är jag svag för, så obönhörligen skola jag svara på denna utmaning som jag fått av Oskar och Elly.

1. Tre namn du går under:
- Mange
- Mango
- Vincenzo Montella

2. Tre saker som skrämmer dig:
- Lars Ohly
- Kvalserien
- Snabba och uppochnedvända bergochdalbanor

3. Tre saker du har på dig:
- WCT-jacka (Hummel)
- Boxers (Björn Borg)
- Pannband (Puma)

4. Tre av dina favoritlåtar nu:
- Band of Horses - Ode to LRC
- Weeds soundtrack - Little boxes (varierade artister)
- The Shins - Pink Bullets


5. Tre sanningar:
- Den som vet mest, vinner mest.
- Det konung med skäl vill, det skall räknas för lag, och det som menige man samtycka.
- Tottenham vinner inte före boxing day.

6. Tre hobbys:
- Spela gitarr
- Träna och hänga med creddiga personer
- Fika.

7. Tre saker du vill ha:
- Outgrundliga mängder pengar samt en aktie i Berkshire Hathaway.
- Framgång!
- En redigt schysst gura och att kunna det där inuitspråket i reklamen på kanal 5.


8. Tre personer du utmanar:
- Danne Lundh!
- Hillson Jensen
- Min syster, Anna Wozniacki


/Magnus


Kommentarer
Postat av: Jonna

du mååååååååååååste utmana mig, jag älskar sådana där grejor.

2008-09-22 @ 11:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback