At a high speed

Fullt fart från start för de dubbelstuderande idrottsvetarna. Skön att onsdag-torsdag-fredag är juridikfritt så att man kan luta sig tillbaka och bara glida på 100% igen.

Jag måste fixa min cykel. Den har typ inte används på sex månader över huvud taget, och jag börjar tröttna på "raceventilen", så nu ska jag köpa en vanligt regular size slang och låta Ljusvattnets Sergio Ramos borra lite, så ska det nog funka bättre.

Nu ska jag fylla min mobil med lite ny musik, sen ska jag ut och springa. Tror inte jag orkar dra till IKSU faktiskt.

/M

Kommentarer
Postat av: Jonna

mm.. bor man centralt - som ju jag som av en händelse också gör nuförtiden - så är ju cykeln döviktig. man cyklar ju överallt. härligt med löpning! gick det bra? vi sprang till hallbergs lada igår e rodden, det var bitigt men fint. kram!

2008-09-10 @ 07:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback