Avtalslagen, paragraf 36

Det är icke oskäligt att inse att jag är aninen bortom mina sina sinnens fulla bruk.
Ibland kan man önska sig saker som ligger så långt ifrån verkligheten som är möjligt.
Men, i mina sinnen, handlar jag i god tro. Kan jag då anse att mina önskningar är sanna?
Jag hoppas att det är så Ibland. Antingen är det kärlek, eller så är det önskningar. Jag vill inte svara på den frågan just nu. Och så vitt jag vet, kan man alltid svara:

Ingen kommentar.

(Hoppas,att man kan lita på en känsla bland.)

/Punkt före parentes.

Kommentarer
Postat av: elly

vad i hela..?! blev det SÅ många öl igår? jag har spelat beach volley idag. yes!

Postat av: hille

haha. rolig kommentar. ack ack.

2008-09-07 @ 19:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback