Design that performs

Händelserika veckor nu, som dessutom passerar i typ 300km/h. Skolan tar ju upp enormt med tid, och då pluggar jag knappt ens på kvällarna. Ekonomin tar upp hela min existens för tillfället. PM och räkneövningar, föreläsningar och övriga ekonomiska diskussioner med Allan och Johan.

De övriga latmaskarna, som läser Sport Management kunde "ta helg" i tisdags. Joråsatt.

En Samsung LCD-tv har jag införskaffat mig också, vilken föranledde en ommöblering av vårat gemensamma vardagsrum. Riktigt bra blev det, måste jag säga!

På fredag (imorgon) blir det nog att gå på eftersläpp på E-puben. Kan nog bli skojigt.

Och idag, 11/9 är inte vilken dag som helst, utan min lilasyster Jennys födelsedag! Grattis på 18-årsdagen!

/M

Kommentarer
Postat av: En liten, liten draeng

"22 år och har flyttat från Leksand till Umeå." Är inte du typ 29? Du lurar dig själv, Kikki!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback