And when she's shagging Beckham...

"Posh Spice, Posh Spice
She wears a wonder bra'
And when she is shagging Beckham
She thinks of Ginola"

Det har varit en hektisk dag. Jag, febrig, snuvig och med halsont gick upp 06.00 för att vara på IKSU 07.00 och agera sekretariatsansvarig på våran fotbollscup, IVP-cupen. Klockan 18.00 var jag hemma igen. Mat, lite umgänge med John, Danne och Tobbe och grabbarna.. och sedan gick jag hem, klockan nio. Jag är helt slutkörd. Känns som att mitt huvud håller på att sprängas av tryck.. men annars så! Annars har det varit en produktiv skolvecka.. och cupen gick bra utan missöden!

Sådärja. Hot Shots, första filmen, på TV4plus. Det finns ju sämre filmer.

Och bättre. Jävligt många bättre filmer.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback