Tonight, i'm gonna have myself a real good time

är början på låten "Don't stop me now" med Queen. Det är kanske den ultimata partylåten.
Inte för att jag ska partaja idag inte, nej då, jag är ju sjuk!

På tal om sjuk förresten. Idag när jag vaknade upp så märkte jag när jag gnuggade mig i mina sömndruckna ögon att: "Vad fan, jag är ju alldeles svullen runt ena ögat". Jag var typ.. hård. Som att en knöl bildats under mitt ena öga. Vad i helvete har hänt tänkte jag? Har jag fått stryk i sömnen?
Näe, troligen inte. Men det såg bra sjukt ut och ser fortfarande bra sjukt ut eftersom jag fortfarande är helt uppsvälld. Wicked.

Nu, tillbaka till tillfrisknandet så att jag förhoppningsvis kan börja träna någon gång igen.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback