Pansarbandvagn 302

Tisdag, klockan är 12.45. Jag ska jobba 15.30-19.30 i vad som nog är mitt sista pass för sommaren på Clas Ohlson i Insjön. Sedan ska jag vila lite, fira min födelsedag (imorgon) och börja packa saker för att åka upp till Umeå. Jag ska även söka lite arbete. Det är jobbigare än vad man tror, att sitta och skriva om sina personliga brev hela tiden.
Slösurfade runt lite på Facebook och hittade en gammal bild på mig, Apelgren och Peterson under någon av våra vinterövningar.


/M.

Kommentarer
Postat av: Ekan

Jag måste säga att det är en imponerande bild=)

/Ekstedt

2009-08-28 @ 23:25:26
Postat av: elly

"Slösurfade runt lite på Facebook och hittade en gammal bild på mig" = satt och kollade igenom "pictures of me"...

Postat av: elly

ja, det brukar låta så.

2009-08-30 @ 18:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback