it's a slippery slippery slippery slope

Jag har varit duktig den här veckan.
På många sätt. Kanske inte mätbart jätteduktig, förutom att vi i gruppen gjorde
en väl genomförd enkätundersökning som fick ett positivt mottagande på oppositionen.

Men jag har gjort andra saker som känns mer karaktärsdanande.
Jag har inte fegat så mycket. Jag har gjort en sak som jag funderade på, som höll på att bli en sån sak som jag bara funderar på tills det rinner ut i sanden, och sedan aldrig blir av med någon dålig ursäkt som följd.
Sen har jag gjort en annan sak, kontaktat en arbetsgivare för sommarjobb och fått en hyfsat positiv respons, även om dom tyckte att jag nästan var lite tidigt ute.

Tidigt ute? Det är ju för tusan slutet av februari?


Nåja. Jag är lite stolt över mig själv, för en gångs skull.


Kommentarer
Postat av: Jonna

bra av dig att vara ute i god tid du! :) hoppas du får pos.besked. vart ligger jobbet ngnstans? dalom i hope, så du är hemma i sommar.

Postat av: jenny

men öj, uppdatera mig om fegarprylen som du inte fegade på!

2009-02-20 @ 14:24:17
Postat av: Håkan Mild

Vad är det för jobb? Klippa gräset i Leksands kommun?

2009-02-20 @ 14:56:22
URL: http://eriklarke.blogg.se/
Postat av: Glenn Strömberg

Åh fan! Bra drag där!

2009-02-20 @ 15:53:56
URL: http://eriklarke.blogg.se/
Postat av: elly

berätta inte för jenny om fegargrejen! jag vet ju redan, och det räcker. om det nu var den jag tänkte på...

2009-02-21 @ 15:11:22
URL: http://helhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback