That clockwork. It's orange.

The Shining. Hammondorgeln. Klockan är 00.30. Det är lördag.
Jag har precis kommit hem från krogen.

Tidigt? Ja, det kan man tycka. Men att få skjuts med bil hem jämfört med att stå utomhus klockan 02.30 och vänta på buss nummer 2 mot Mariedal i sexton graders kyla och snålblåst med kraftigt snöfall. Ja, det är ett enkelt val.

Jag tappade min pepp för kvällen någonstans på förfesten. Så kan det gå.
Så kan det gå, och då hamnar man framför musikministeriet på SVT en lördagkväll/natt.

Glöm årslistan från 2008. Jag orkar liksom inte slutföra den.
Mest  för att jag inte.. har minne nog att komma ihåg vad som är 2008 och vad som är 2007...
Det är för jobbigt.

Nu så.
/M

Kommentarer
Postat av: anna

jag har börjat blogga!

Postat av: Jonna

moget beslut. jag gillar oftast att gå hem tidigt, haha, tant-Jonna.

2009-02-11 @ 08:34:40
URL: http://fartfylld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback