Det är för mycket idrott inom sporten

Som Percy Nilsson sade en gång.
Nu är vår opposition avklarad och uppsatsen ska nu bara finslipas en sista gång, om det behövs, och lämnas in. Sen är jag färdig för den här terminen. På söndag går tåget till Leksand för min del och nu är det väl bara "det roliga kvar". Eller ja, vi ska redovisa för VIF imorgon på deras kansli, och det ska väl gå bra hoppas jag. Alltid lite nervöst att redovisa ett uppdrag för en uppdragsgivare... Och sedan följer avslutningsfest med programmet hemma hos oss här i lägenheten. Ska bli riktigt roligt! Hoppas att många kommer!

/M

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, jag hälsopimpar min Carbonara lite men din version lät ju klart minst lika god :P ses i leksand, ha en hejdundrande avslutningsfest. kram

Postat av: annis

vad skönt att du snart är klar. och jobb har du firrat också. fantastiskt! nu fattas bara lite bättre väder. på söndag går jag och oscar på bruce springsteen på stadion tillsammans med x antal tusen andra. hoppas på sol. eller oregn iallafall. imorgon ska jag assa på min första plåtning med carl bengtsson! nervigt... fast det går nog bra. det är lite beautyshots för plaza. män! xoxo/gossip göörl

2009-06-04 @ 23:12:35
URL: http://beringerhill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback