Rodjer Féderer

Wimbledon pågår för fullt och gårdagens åttondelsfinaler för herrar innehöll väl inte en enda skräll. Det tackar jag för, som spelade på sex av de åtta matcherna och satte alla. Nu är det för all del så att spelare som Roger Federer och Novak Djokovic (båda 1,04) inte betalar sig någonting. Desto roligare är det att sätta Ivo Karlovic till 1,55 och Tommy Haas till 1,50 eller den gode Juan Carlos Ferrero som enkelt slog ut den åttondeseedade Gilles Simon.
 
Slutsatsen är i alla fall att Tennis i allmänhet och Wimbledon i synnerhet är en riktig guldgruva för spelaren. Det är, bortsett från Dudi Selas framfart på herrsidan (som abrupt tog slut igår) och Sabine Lisicki på damsidan, relativt skrällfritt. Favoriterna vinner oftast, till usla odds bör tilläggas, men ändå. Hitta någonting spelvärt och kombinera dessa så har ni enkel och relativt säker avkastning.

Sådärja. Verkar också som att jag är ledig rätt vecka i sommar. Vilken temp!
Nu kör vi!

/M

Kommentarer
Postat av: elly

för att jag inte orkar data! kollar facebook och hotmail ibland. annars dricker jag öl och solar och är flickvän. och jobbar. how's that for an uppdatering?!

2009-06-30 @ 21:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback