Nu börjar stora darren

Ikväll smäller det.
Allting började med att jag, Martin, Daniel och Anders lämnade Umeå igår ca 17.05 för att förflytta oss till Leksand där vi hamnade någonstans kring 00.30-01.00. Allt för en match. Leksand - Södertälje i Ejendals Arena ikväll.

Nu börjar jag få stora darren. Jag kan knappt tänkta mig hur det kommer att kännas på matchvärmningen ikväll... ohh. Nervöst.

Bara att försöka fokusera och hoppas att spelarna inte är lika nervösa på isen, som jag kommer att vara på läktaren.
(Och rätt svar på förra quiz-frågan: Storvätteshågna, är Dalarnas högsta punkt.)

Bilden lånad från Leksandsif.se.

Nu kör vi, GO GO GO Leksand!
/M

Kommentarer
Postat av: Jonna

tråååååååkigt att det inte gått bra :(

2009-03-15 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback