Pick one!

Hallå igen.
Jag är i frisyrsparartagen för att eventuellt utveckla och förfina den hairstyle-era jag nu befinner mig i.
Nedan kommer tre exempel på frisyrer, med motiveringar.
Pick One! - Helt enkelt.

Längst till vänster ser den eminente Michael Imperioli, här som Chris Moltisanti i Sopranos flankerad av sin flickvän i serien, Adriana La Cerva (Drea de Matteo). Chris har en klassisk, men ändå cool frisyr. Han är dessutom en stenhård kille med tveksam moral vilket gör honom till en favorit.
Till höger ser ni den något sävlige men bollskicklige David Bentley, Tottenham och England. Detta är min favoritfrilla av de tre. En kombination av backslick och kort hår, mycket lyckat. Dessutom skönt med en snubbe med lockigt hår som förebild.
Längst ner ser ni Per Sinding-Larsen, tillsammans med Kristian Luuk i Popcirkus. Kristian har ärligt talat inte mycket till frisyr - men Per, den gamle liraren, levererar i Popcirkus en riktigt skön frilla som han ser ut att både ha kommit på, och genomfört, själv.

Vilken skulle ni välja, om ni var jag?

/M - en frisyrblogg


Kommentarer
Postat av: elly

den längst ner till vänster. LÄNGST ner.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback