You left me wringing my cold hands

En utmaning som jag besvarar!

Regler:
- Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem.
- Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.
- Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord.
- Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
- Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar.
Lycka till!

1. Vad heter du? Magnus heter jag ju.
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mysk.
3. Flicknamn: Martha.
4. Pojknamn: Mark.
5. Yrke: Manager.
6. Färg: Magenta.
7. Klädesplagg: Munkjacka.
8. Mat: Mosbricka.
9. Sak i badrummet: Massagestav (Inte min, alltså).
10. Plats/stad: Mecklenburg-Vorpommern.
11. En orsak att vara sen: Matintag.
12. Något man skriker: Men!
13. Film: Matrix.
14. Något man dricker: Mer.
15. Band: Monster Magnet.
16. Djur: Mask.
17. Gatunamn: Matematikgränd. 
18. Bil: Mazda MX2 Miata.
19. Låt: Mine is not a high horse.
20. Aktivitet med fler än en deltagare: Mångkamp.

Och jag utmanar
Oskar, Lill-JennyFöretagarnHeléne och DanneLundh.

Kommentarer
Postat av: företagarn?

sak i badrummet, du kunde ju ha skrivit munskölj! haha. massagestav. är det jag som är företagarn? för jag klickade på den i tro att det var jag men då blev det "cannot display page". hursom, jag gör't ändå, för jag sitter och vaktar en utställning i tre timmar och har NADA att göra förutom det.

Postat av: lill-jenny?

är det jag som är lill-jenny? jag misstänker det. och eftersom även jag är lite uttråkad och lite sjuk så gör jag den.

2009-05-16 @ 18:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback