Det finns glädjeämnen, och så finns det melankoli

Ett glädjeämne är Leksands insats mot Malmö i tisdags. Det var riktigt glädjande. En mycket väl genomförd match. Kul också att Andreas Johansson skrev på. Det kan bli en riktigt bra värvning.

Nu har jag kommit hem från innebandyträningen och är rätt så jäkla trött. I hela kroppen.
Känner mig lite som en elitidrottare idag, eftersom jag har tränat två pass. Först styrketräning, axlar, med Elly och sedan som sagt, innebandy.

Imorgon får vi betyg på hemtentan vi skrev för några veckor sedan. Klarar jag den inte kommer jag att brinna av. BRINNA AV. Totalt. Då säger jag upp mig, typ.

I helgen blir det nog som vanligt full fart. Match på lördag borta mot Obbola. Kanske kan vi bärga säsongens första serievinst? Sedan väntar DM-match mot TBS på torsdag. Dessutom känns det som att helgen kommer att bjuda på en del fest. Särskilt sen Rille kommer på besök.

Peace.
/M


Kommentarer
Postat av: elly

aaa, men hur gick tentish då? jag är helt död idag. död! orkade skola till halv tolv, sen tog vi helg och åkte hem och nu ligger jag i sängen och kollar på true blood och väntar på att det ska sluta regna (vilket det kanske gjort, jag har inte dragit upp gardinen) så att jag kan fara till åc och köpa karra.

Postat av: elly

haha, då fick du rätt då. "det händer väl nåt. det gör det ju alltid". och ännu mer haha åt att ni ska fira johans tv-spelsreturn. hälsa och gratulera. jag ska gå till maya nu och dricka god mat och äta vin. för övrigt jävligt taskigt att låta er våndas över en hel helg.

2009-10-16 @ 19:02:04
URL: http://helhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback