Fast enough

Grandpa has a lot of expensive toys, boy.

Stiko Per spelade på baren ikväll.
Det börjar bli ett tecken på ett nytt år i Leksand.

Leksands IF slog Örebro med 2-1 efter en halvdan insats. Trots att många talar om för mig att Leksand spelar för dåligt kan jag någonstans njuta av att vi vinner trots att vi inte spelar bra. Det känns tryggt.
Kanske har vi den bästa målvakten vi haft på tio år? Jocke. Han gör alltid en bra match, även då vi förlorar. Det är stabilt.

Det är stabilt. Så ja.
Nu ska jag bara hitta en bostad mellan 17:e och sista januari så blir det här alldeles utmärkt.

/M

Kommentarer
Postat av: elly

jag vet att du gillar att provocera, men snart tänker jag inte vara kompis med dig längre.

2010-01-09 @ 14:36:01
Postat av: elly

fegis, tog du bort kommentaren? JA, det är en känslig fråga. jag vet inte om du märkt det, men jag har ett visst intresse i att "rädda världen".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback