Ursäkta förseningen, Kvalserien pågår...

Det har inte bloggats mycket här på några månader.
Jag ber om ursäkt för det, för jag har egentligen inte för avsikt att sluta blogga. Så spara era tårar.
Jag är tillbaka.

Kvalserien pågår däremot för fullt, och trots att jag har förlängt påsklov förlagt till Leksand så kanske det inte bli så värsta många blogginlägg ändå.

Kvalserien ja. Leksand är med efter fyra omgångar.
Vi tar det igen.
Leksand, är alltså MED efter fyra omgångar.
Och ikväll spelas en ytterst avgörande och viktig match.
Rögle hemma. Vinst, och vi är tvåa i serien efter hittills obesegrade Södertälje.
Allt annat än vinst är egentligen dåligt, och då försöker jag inte förminska Rögle på något sätt, men ska vi ha något med det här att göra så bör vi ta tre poäng idag. Inte minst för att Rögle är motståndare även i nästa omgång, men då i Ängelholm.

Nu håller vi tummarna och hoppas.
Jag är redan så nervös att jag håller på att krevera.

Annyong!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback